星期五, 5月 17, 2019

翔壽司





















同好友離開The One 行咗去厚福街,睇吓有咩食,去咗H8 ,超多人!一來係星期五,二來係晚飯時間,好友想食日本野,呢度有兩間都爆得好緊要,超多人等位!我地行返出去厚福街,見到冇咩食之際,突然間望到有間新開嘅立食壽司店,因為新開張做緊優惠六折,仲要有位,所以即刻入去試吓,因為我地之前在旺角有一間立食嘅壽司,我哋都好多時會去,睇下呢一間質素如何,不過呢度冷氣唔係好夠,可能因為我地企近近門口,個成日又開又關,所以冷氣走晒,我哋唔係叫咗好多嘢食,因為我哋已經食咗牛扒,其實好飽,只係好友嘅男友叫咗一個丼食,再加D壽司,我地就只係食一、兩件壽司,質素同我地食開果間立食差不多,價錢就平D因為有折,不過佢可能新開,見到D單有D混亂,入邊果幾個師傅忙到團團轉,但係有幾個客都話落錯單,包括我地個丼佢都做錯左,我想食嘅赤背刺身佢又冇,只係剩返一件赤背壽司,都俾我哋食埋,如果繼續有呢個優惠都好值得再嚟,正價就要考慮考慮,因為我哋唔係食好多嘢,如果我地好肚餓食得多嘢嘅話,又係正價就會好貴!








沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...