星期五, 3月 29, 2019

燒邦特色燒烤、晶晶甜品





















好耐都冇去天后食嘢,呢日因為睇咗介紹,所以你就試吓,相約好友一齊去食,呢間小店真係好少,店內只有12個位,而且係幾逼夾,睇呢度的裝修好舊,應該開咗好耐,如果呢度開放式廚房嘅話,就可以加多幾張枱,今晚有三枱客,除咗我地兩個,另外一枱係三個人,另外一枱係六個,呢度主要係食串燒同埋海鮮,佢呢度有幾個魚缸養左D海鮮,不過唔多,主要都係貴價海鮮,例如龍蝦、鮑魚、花竹蝦,我地就叫咗兩隻扇貝,其他野都係每樣叫一串試吓先,叫咗白鱔、牛柳、芝心丸、雞翼等等,因為叫咗辣嘅所以有好多七味粉,太多七味粉唔係好食得到本身食物嘅味道,不過食材都唔差,飲品我哋就叫咗洛神花茶,不過佢係非常細樽,應該唔夠200 ml ,食辣野來講真係唔夠飲,所以要叫多支,其實佢有樽裝烏龍茶,但係夜晚我唔想飲茶,又唔想飲汽水,所以唯有叫多支 ,雖然我地傾計唔係好大聲,不過隔離枱果個男人講嘢好大聲,又同隔離果台六個人吹水,所以好嘈,我哋食完果陣,隔離兩枱都走啦,所以基本上一次過清場,不過佢之前有其他客想食野,就安排左坐係店外面路邊,落完兩天氣涼涼地,坐出邊應該都無所謂,而且呢段馬路唔係咁多車!

食完飯我地去食甜品,去咗斜對面有間叫做晶晶甜品,一人食咗一碗糖水就走!










沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...