星期四, 3月 28, 2019

龍華酒店





















又有生日飯,好友二月生日,約唔到出來,改左三月,三月又有兩個生日,所以一次過三個一齊慶祝,本來今日可以齊人,點知有一個記錯日期,八欠一!

今日難得有兩架車,我地有諗過去遠D食,不過有一個話唔可以太夜,所以最後决定去沙田,本來想去陳根記,但係佢限食個半小時,於是改左去龍華食乳鴿!

印象中未去過龍華,就算有都應該耐到唔記得的N年前,呢度好舊,有條長樓梯行上去,樓梯兩邊掛左兩排紅燈籠,看來有點陰森,上到去同一般舊酒樓差不多,今晚只有三、四枱客,呢度大約有廿張枱,睇下餐牌,都係一般酒樓小菜,當然要叫最出名的乳鴿和雞粥,仲有菠蘿咕嚕肉、琵琶豆腐、炸大腸、豉油王炒麵等等,味道都OK,個菠蘿咕嚕肉有一D新鮮菠蘿伴碟,菠蘿就真係幾好食,乳鴿都好味,不過唔算係我食過嘅最好味,繼續加雞粥就煲得好綿!

我地一路食飯一路傾計,傾傾吓都講到大家對自己目前嘅工作,都有D厭倦或者想轉行,佢哋講到興致勃勃想自己做生意,主要都係講想搞小食店,不過大家都諗到自己創業嘅風險,同埋都知道會好辛苦,不過隨着年紀漸長,都覺得而家嘅工作睇唔到前景,不過,創業呢D嘢好多時都係得把口講,始終創業唔係咁容易,你睇人地做得成功,好似好簡單,其實一D都唔容易,始終要走出個 comfort zone 都要勇氣!

食飽飯諗住切蛋糕,點知原來好友冇買到蛋糕,不過我地都叫咗呢度嘅甜品,就係豆腐花,味道唔錯,我地叫咗一鍋,每人一碗啱啱好!












沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...