星期四, 12月 20, 2018

倫哥火鍋私房菜












停左一晚,又再打邊爐,今晚又係同另一班同事聖誕gathering,去咗西環果間分店,又係訂咗間房,呢個分店因為有酒牌,所以我地可以叫酒飲,叫咗一支 sake,不過味道麻麻地!所以叫另外一支,部份人就飲啤酒汽水,呢間同尖沙咀果間嘅分別係冇咗刺身,我覺得其實唔使刺身都夠食,今次我地只係叫左兩部雞煲,冇食到咁飽,所以打邊爐火鍋配料要再 refill 幾次,同埋男士偏多,其中有兩個仲好拆得,所以都叫左幾多嘢食,食完飯又係交換禮物,今次我交換左一個 diffuser 返嚟,而我買嘅係實用嘅牙刷機!










沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...