星期一, 11月 19, 2018

星夢情深 A Star is born


























尋日忽然病了,其實前一日已經有症狀,就係早上醒來的時候頭暈得天旋地轉,前日因為只係頭暈左一次,所以以為冇乜嘢,但係尋日好嚴重,基本上每次轉身都會天旋地轉,擔心自己會暈倒失救,不敢轉身,急忙打電話給家人,帶我到醫院去睇醫生,初步評估可能有耳水不平衡,我自己上網搜尋關於呢個病嘅資料,我諗我可能係耳石症嘅機會大D,因為我沒有耳鳴,只係瞓醒轉身嘅時候覺得好頭暈,anyway 打咗支針瞓左一日,今日醒來好左好多,因為瞓左好長時間,所以想出去行下,做D低活動量嘅野,就係坐定定睇戲!

呢套戲想睇好耐,上左畫都超過一個月,既然佢又未落畫,我又有D時間,咁就去睇啦,因為呢期都冇乜新戲係有興趣睇!

Jackson 係一個知名歌手,其實私底下佢係一個有酒癮同埋毒癮嘅人,佢嘅聽覺上有D問題,佢嘅經理人Bobby亦係佢嘅哥哥,經常因為要幫佢執手尾,佢亦唔願意聽哥哥講戴助聽器,幫助減低失聰及耳鳴機會,在一次演唱後,他到酒吧飲酒,認識到女歌手Ally ,她的歌聲和演出令到 Jackson 着迷,於是邀請她觀看他的演唱會,並邀請她上台唱出她自己的作品,令到她廣為人認識,同時她倆亦墮入愛河,一方面 Ally 事業如日中天,另一方面, Jackson 酒/毒癮情況越來越嚴重........!

Bradley Cooper 做得好好,Lady Gaga 第一次做女主角算係不過不失,電影都拍得唔錯,歌都幾好聽,劇情都幾感動,一路睇一路諗個結局會係點,最後結局令人傷感!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...