星期五, 11月 30, 2018

2018年11-12月 開心東京遊 Day 1 - 新宿、水道橋






















計劃左半年的東京之旅終於出發喇!

一行四人,撘10:50am 機,今次搭 HK express ,我地四個住同一區,一架的士兜晒去機場,在的士上睇到新聞,有旅遊巴士和的士在機場附近相撞,導致五人死亡的慘劇,真的好可怕,同時我們的交通亦有小小阻塞,最緊要安全!

我們只有小小延誤,到達機場後,先往 Terminal 2 check in ,跟住去食早餐,又去 Spaghetti house ,今日要等位,我們叫了五份早餐吃,食完再去229號閘上機,又要坐巴士埋去飛機度上機,我們分開坐,因為好友們要可以伸腳的闊坐位,而闊坐位只剩三個,所以我自己坐後一行,我都係比較喜歡坐普通座位,起碼有個窗睇下野,同埋跟身嘅袋都可以放前座下面,闊位就一定要放頭頂個櫃度,飛咗四個鐘就到達成田,中間瞓咗一陣,又睇咗一套電影,當然係自己部tablet 度睇啦!


















到埗後去搭 Skyliner 去日暮里,我地住嘅民宿就在鶯谷,就在日暮里轉車一個站,去到車站買車飛嘅時候買錯咗普通車,所以我地被迫拎住行李坐普通火車,冇位置放行李,撞啱放工時間真係有D唔好意思,而且車程都要個幾鐘頭!去到日暮里再搭JR到鶯谷站,民宿距離車站大概步行2分鐘路程,都好近,先在信箱度攞鎖匙,民宿就在9樓,呢一座大廈都有D舊,去到民宿放低行李,見到實際環境同相片都有D唔同,間民宿都幾舊,再詳細睇下D床,呢度一共有三間房,有五張床,只有一個浴室同一個廁所,所謂廚房其實係個廳果度揀咗個位做煮食位,設備好舊,浴室又冇掛鉤,沖涼想掛野都唔得,床單和毛巾都有漬,五張床有兩張床單係特別污糟,應該話污跡特別明顯,白色嘅床單變得灰灰黃黃,我哋即刻send message俾屋主投訴,佢話會搵清潔公司處理,我地唔理咁多住,放低行李出咗去食嘢先!

第一站先去食龍蝦拉麵,之前睇咗周奕瑋介紹,呢間叫做海老丸らーめん的店,龍蝦湯底做拉麵,點止位於水道橋站東口,一出站轉右一路直行,沿途都見到好多食店,沿住馬路行,身後面可以見到有摩天輪,果度係後樂園同東京巨蛋,去到拉麵店,店子地方唔大,吧枱位大約有六個,其餘四方枱大約有10幾個,全店滿座,有四個人等緊,等緊嘅時候見有唔少香港人,我諗睇電視介紹左之後好多人都來試,不過都唔駛等好耐,就有得食喇,我地四個人坐吧枱位,一人叫咗一碗龍蝦拉麵,當然佢餐牌唔係剩係得龍蝦拉麵啦,亦都有普通嘅叉燒拉麵,只係用龍蝦湯底,佢仲有D芝麻拉麵,不過一場黎到,就梗係試佢最出名嘅龍蝦拉麵啦!我地坐吧枱位就可以睇到佢嘅製作過程,龍蝦先係煎左一陣,然後再放落焗爐度焗,拉麵就用個磅計左份量先煮,拉麵送到埋嚟嘅時候先放低,然後再加芝士,芝士係即場刨絲落碗拉麵度,每碗麵有一隻龍蝦,龍蝦鉗會起咗肉放埋拉麵上,好細心!除咗龍蝦仲有豬肉片,豬肉片慢煮咗6小時,所以見到佢嘅肉係粉紅色,個龍蝦湯好濃稠,用咗加拿大嘅龍蝦、白蘭地、香草等等去煲,好好味,個湯嘅份量會比一般拉麵少,我覺得都啱,咁就可以飲晒D湯,唔會嘥!食完個拉麵仲可以加多一個 risotto 做結尾,個份量好細嘅啫,仲有幾粒蝦肉,又刨左D芝士,然後加落剩左嘅龍蝦湯度搞完之後就食得啦,味道好好,不過我食得真係好飽,所以只係四個人share一碗,食埋就真的係一個完美嘅收結!






























食完拉麵返返去民宿,在附近的便利店買雪糕食,今期Häagen-Dazs出咗一款新口味,係朱古力、士多啤梨、香檳雪糕,個名叫做Spécialité ,好味!



沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...