星期四, 11月 08, 2018

喜點、鮮鍋






















去完迪士尼,佢會給好友到長沙灣食飯,因為有朋友生日,去咗呢間火鍋店,佢唔係任食火鍋,類似套餐咁樣,一個價錢,有指定嘅海鮮,同埋配料俾你揀八款,我地都擔心八款配料夠唔夠食,我地都有八個人,例如肥牛一碟可能唔夠食,不過店員話份量會足夠我地食,佢話如果唔夠要加野都係加少少錢,我地有一個花膠湯底,同埋一個粥底喎,海鮮有每人半隻龍蝦、鮑魚、蝦、沙白、貴妃蚌、聖子、多寶魚,配料就揀咗響鈴、鯇魚腩片、雲吞、黑豚肉、肥牛、菜、同埋墨魚滑,分量就真係夠食,雖然肥牛都唔係好夠,不過我地都食淨左少少野,同埋仲有蛋糕食!今次我地去左附近一間舊式麵包店度買蛋糕,買咗個好傳統嘅黑森林蛋糕,價錢好平,味道都唔錯,真係大玩懷舊風!













沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...