星期五, 11月 09, 2018

Artisan de la Truffe






















海運大廈呢邊擴建左之後,都開晒食肆,之前試過其中兩間,今日又去試另一間,店門口有個銷售位置,主要係買D松露產品,入面嘅座位都唔算好多,主要係一D卡位,同埋一到吧枱,有幾張四人枱,同埋有間房,店員比我揀卡位或者吧枱,我就揀咗吧枱,吧枱呢度放咗一個白松露,放在玻璃”米缸”內,另外有一個黑松露,就已經切開咗,放咗喺個刨上,午餐嘅餐牌選擇都有幾款,主要都係揀兩個或者三個course,我揀咗三個course,頭盤本來想食煎鴨肝,但係已經賣晒,所以轉左揀三文魚薯仔沙律,主菜就要黑毛豬扒,甜品就要crème brûlée ,先上麵包配了牛油和另一樣唔記得係乜嘢,不過幾好味!煙三文魚配左薯仔蛋白沙律,表面上有D黑松露片,唔算係好香,食完沙律覺得飽添(^_^*),豬扒唔係好大塊不過幾厚,𥚃面都幾 juicy,甜品就唔係咁出色,而且有D偏甜,雲呢拿雪糕上面都有塊黑松露,我覺得黑松露配雪糕都唔錯,正如配意粉都係一個好嘅選擇,每一碟食物都有黑松露片,個香味食完之後在口腔裏久久不散,而且呢餐食得非常之飽,飽到晚餐都唔使食!












沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...