星期六, 4月 28, 2018

榴槤團





















去完旅行,約咗好友食飯,順便攞埋手信比佢哋,簡簡單單食個小菜,然後一齊去咗油麻地果欄,目的只有一個,就係買榴槤!

我哋揀咗一個青尼同埋一個寶石球,個青尼有成10磅重,不過我哋有四個人, 10磅絕對食得晒,至於個寶石球就比較細啲,不過都有五磅重,買完榴槤我哋去返好友屋企食,個寶石球都幾甜,青尼味道都唔錯不過就唔係預期咁樣,平均每人都食咗大概六舊榴槤肉,近幾年都食唔到幾多好食嘅榴槤,今次呢兩個都算好好,我哋就約定下次再一齊食!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...