星期五, 4月 27, 2018

2018年4月東京迪士尼樂園35週年之旅 Day 6 - 東京最新熱賣手信


















歡樂時光過得特別,又係時候講拜拜!

話咁快第六日,雖然話18:10機,早兩個鐘到機場,預個半鐘火車程,其實兩㸃零要走,太早又冇地方去,十點Check out 後又得四個鐘,唔去得遠,就去東京站買手信!最近最火熱最熱賣的手信,莫過於三大品牌芝士餅/曲奇!

1) New York City sand (N.Y.C sand)
店子位於東京駅,近八重洲出口的大丸百貨內,在火車站出閘那一層,基本上行去大丸賣手信果邊已經見到門外的人龍,人龍分左三段,第一段是 counter內,第二段 counter 外的行人通道,第三段在大丸門外,每段都有職員看守及派產品資料,這店沒有限制購買數量,產品有三款加一款期間限定,共四款,第一款是基本的 Caramel 軟心曲奇,有六款包裝,最小的是四個裝,像一本書的包裝,細細盒送禮都ok,仲有另一款係 scotch 杏仁焦糖曲奇,第三款是朱古力焦糖曲奇,這款會有乾冰給你,問店員是否要冷藏但她聽不懂,佢有中英文貓紙,不過貓紙同時寫住要冷藏和不需冷藏,不過我覺得可以不冷藏,因為冷藏後焦糖的芯很硬,如果不冷藏,外面層朱古力會有點溶,所以,如果氣溫低D可以唔使冷藏!朱古力味道唔錯,唔太甜,餅乾唔會因爲雪過變冧!好食!
























2) NEWYORK Perfect cheese
呢間位於東京駅內,近丸の內南口,在閘內,未出閘之前或者轉車果陣要買,呢間都有三款,一款係佢地店最多人買的芝士餅,仲有焦糖流心蛋糕,同埋一款蛋卷,我只買芝士餅,因為最多人買,而且個樣幾吸引,呢間都係冇限制買幾多盒,所以好早就賣晒,基本上,早上才買到,過左中午好快冇晒!呢款餅入面有一條長方形芝士,同埋有小小好似忌廉咁,好好味!亦都係我買最多嘅一款!

















































2) Press butter sand
店子在東京駅內,就在 NEWYORK Perfect cheese 對面,呢間係唯一限制每人最多買五盒的,其餘兩間都冇限制,而且得呢一間有即場做,隔住玻璃見到有幾個女仔整緊餅,不過佢哋可能好新,製作過程有點論盡,明顯係冇經驗!你可以買一件試下好唔好食先,我就買咗一件試,佢外層都幾硬,但係裡面係軟心芝士咁,都幾特別,味道就不過不失,唔算特別好食,而且呢個保質期比較短,大概10日內要食,前面果兩個牌子就可以放三四個禮拜!



















買完手信,就上去大丸食個午餐,在日本去過幾間大丸食飯,都覺得佢D食店唔錯,臨走之前想食多餐壽司,見到佢只有一間すし鉄,就入去試下,雖然午餐時間但係唔多人,佢有午餐set,不過我散叫,起碼可以食到自己想食嘅嘢,我叫左大拖羅、赤貝、熟牡丹蝦、海膽軍艦、金目鯛等,質素都唔錯,當然要encore啦!好味!

食飽左就要搭車返新宿,返酒店攞返行李,再將所有手信塞晒入行李箱,然後走去搭火車去機場,在火車站有撞到朋友,平時在香港都見唔到,竟然在日本就碰見!



沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...