星期五, 3月 23, 2018

花卉展覽 / Dazzling cafe





上星期去咗花卉展覽,今星期又再去,因為好友未去過,所以陪佢去一次,今日睇D花同上次大致上一樣,有少數係上次睇漏左,定係新加左?我唔清楚,總之上次冇見過,今次就有影返,今日非常之熱,天氣非常之好,好足夠嘅光線,不過真係身水身汗!














































影完相大家都覺得肚餓,近近地去皇室堡食個Tea,叫咗個芒果厚多士,我以叫咗一杯碟豆花檸檬梳打,好友就叫咗一杯檸檬薑 Mojito,個多士好多忌廉,唔記得咗叫佢少忌廉!唯有撥開佢!

食完個 tea ,去搵另一個好友,睇吓佢今晚得唔得閒一齊食飯,點知佢真係得閒,佢男友正在家預備煮飯,於是我地決定一齊去佢屋企煮飯仔!

































沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...