星期五, 3月 23, 2018

飯局作客 - 淘大花園

















好友的家堪稱 Miele 之家,佢屋企嘅洗衣機、乾衣機、洗碗機、蒸籠、焗爐、油煙機、爐頭全部都係同一個牌子!雖然只有兩個人住,但係個洗碗機係12人果隻大機,好勁!!

好友的男友買咗海鮮,有蝦、蟹、蚌、蜆、帶子同埋芥蘭,海鮮就用粉絲蒜蓉一齊蒸,好新鮮好正!好友的男友也是煮得一手好菜,除咗一屋 Miele 電器之外,佢亦都係用生鐵鑊煮餸,年輕一代都甚少人用生鐵鑊,估唔到佢咁年輕都已經用緊生鐵鑊!好友仲專誠開咗支梅酒飲,支梅酒係佢地上次在東京伊勢丹買的,俾我地飲晒成支,下次等我去日本買返支送俾佢先!

食飯嘅時候,我和好友一直勸另一好友買蒸籠,因為真係好好用,不過好友嫌佢太貴,即使家中有另一部唔好用的蒸爐,但係唔想浪費,亦唔想花費太多,所以佢都不為所動,不過仍然羨慕我地有好嘅蒸爐用!








沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...