星期二, 2月 27, 2018

Dear Lilly





















在網上看到這家餐廳的介紹,覺得好靚,咁近,就去試試!

店子在4樓平台,從來沒有去過四樓,上到去,只有三家食店,以為門口會好配合店子風格,可能建築外型限制,所以這𥚃每家店的外型都一樣,玻璃外牆可以望到店裏面,店內的人頗多,其實店好細一眼可以睇晒,所以睇上去好似好多人,店的中央有一個水吧,水吧的外型是一個心形的框架,左右兩邊都有一個心形的廂座,心形梳化、心形枱,可以坐大約5-6個人,不過張心形枱好細,應該唔可以用餐,只可以放飲品,除非加大張枱先可以用餐!其餘都係正常方形枱,坐椅都好靚,成間店好有歐洲古早風格,店內好多仿銀器小物,好多玻璃小樽放了小小乾花,好浪漫優雅,天花板掛滿薰衣草同埋好似係小臘菊嘅乾花,有陣陣薰衣草嘅香味,而酒吧中央天花就釣咗一D玫瑰花同埋信件,好有浪漫情書的感覺!

食物方面,我地叫左兩個 set lunch ,兩杯 cocktail,set lunch 揀左湯同沙律 starter,店員知我地 share就將個湯分開兩小碗,主菜叫左牛扒同 Shepherds pie,Cocktail 叫左 Mademoiselle Lilly,另外一杯唔記得名!食物質素都 ok,cocktail 價錢偏貴,甜品味道都ok,我諗以佢個位置同食物質素,好難經營,幸好有靚裝修,幫佢爭取返D客!



















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...