星期五, 2月 23, 2018

飯局主場 - 第十三回





















年初八,相約了好友來我家,先在街市集合買餸,買了牛肉、蝦、鮑魚、扇貝和配料,然後回家洗洗洗,煲落個湯底,今次係南瓜、蕃茄湯,原本想用蘿蔔,但係最近食太多蘿蔔糕,所以大家都唔想見到蘿蔔!

洗完野剛好人到齊,五大兩細開餐!食食下先想起唔記得影相,所以只有幾張,食完飯我地玩啤牌,又玩魚蝦蟹,原來屋企有一盒合味道杯麵的魚蝦蟹!我都唔記得點解有!玩下玩下就玩到十二點幾!小朋友都攰了,所以要走喇!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...