星期三, 11月 29, 2017

寶寶雞煲 、糖堂





















尋晚落機,今晚就約咗朋友食飯,去咗旺角食雞煲,你間雞煲是樓上店,七點鐘上到去,只有一台客,我地三個人叫咗一個雞煲,食完雞煲先至打邊爐,叫咗一D火鍋配料,有脆肉鯇魚腩、肥牛、水餃等,雞煲既味道一般,冇一品雞煲咁好食,我地坐咗成晚傾計傾左成晚,都唔見呢度有滿座,最近市道都唔係太好,好多地方都有位!食飯的時候,傾到好友上個月去泰國,臨走前一天認識了一個泰國女子,佢哋保持聯絡,下星期仲話會來香港與好友遊玩,大家都擔心佢,會感情用事,當然我哋都希望佢搵到個好既女仔啦!只係擔心佢俾人呃!


























食完飯去附近搵糖水食,去咗一間叫做糖堂的甜品店,我地各自叫野食,冇 share,我就食豆腐花,都幾好味,我地傾到唔係好願走,不過呢啲甜品店都唔坐得耐,所以相約遲D再出來食飯!





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...