星期四, 11月 30, 2017

A Disney Christmas






























去完日本返來,仲有幾日假期,就去下香港的迪士尼啦!每年聖誕前都會來一次,加上有會員購物優惠,更加要來睇下有冇野啱!




















今日都好晏先入去,入到去都成四點,先去小鎮大街的商店睇下,不過冇野睇啱,就去咗玩 Ironman,連續玩左兩次,又去玩迷離大宅,然後去食少少野,再去睇夜間巡遊,然後等睇煙花,近幾次都冇睇煙花,知道佢2018年1月1號之後,因為城堡要擴建,所以將會暫停放煙花,今次特登夜D來,就係為咗要等睇煙花!冇睇一排,原來依家係企響度睇煙花,以前係坐低睇,我覺得坐低睇好D,因為要等成半個鐘先有得睇,而且企響度好容易俾人遮住!反而坐低個個向上望就唔會有人遮住!每次睇煙花都覺得好感動,今次都唔例外,加上要暫別,覺得佢更加靚!睇完煙花行返去小鎮大街,有飄雪效果,我就去咗商店行下,因為要避開最多人搭車既時間,今年都有個郵筒俾你既明信片,不過我今年就無寄喇!








沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...