星期四, 7月 06, 2017

蕎道樂





















日日都落雨,都冇幾多日好天過,去銅鑼灣食個lunch先!去咗呢間日式餐廳,印象中以前係拉麵店,因為曾經去過呢個地方,店內地方唔係好大,剛剛過咗午飯時間,店內只有兩三個人,我地坐低之後,店員就俾個午餐的餐牌我地,要問佢另外攞煮餐牌佢先至俾我地,見到有個二人餐,有壽司有刺身,就叫一個試下,叫完嘢食,先來兩杯香檳,店員話係送的,佢有少少梨的味道,最重要係夠凍,先來個前菜,係沙律汁伴魚生粒,頭盤揀咗黑松露帶子沙律,刺身拼盤就有帶子、甜蝦、油金魚、三文魚,魚生肉都好肥美,一品料理就有鵝肝多士,鵝肝唔算話好靚,剪得唔夠脆皮,不過都OK,另外仲有蘆筍牛肉卷,壽司就有四款,有左口魚裙邊、花之戀三文魚卷、池魚同埋吞拿魚卷,最後仲有一個煮物,就係鮑魚海鮮鍋,食咗咁多生冷野,終於有D熱野食下,鮑魚嘅質素就麻麻地,原本想叫支梅酒飲,但係原來好大支,所以都冇飲到!整體食物一般啦!始終$398有魚生有刺身有鮑魚有香檳,呢個價錢又點會有好靚嘅野食呢?以價錢計,都算物有所值!











沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...