星期五, 6月 30, 2017

度小月



















今日去尖沙咀剪髪,去開果間 salon 搬左去原本大廈的斜對面,位置都好相近,剪完髪去左海港城行下,諗起台灣度小月來了香港開店,位置之前是麵屋武藏,上次想去食拉麵,見佢執左,圍板上印住度小月,已經知道會開,尋晚睇電視話佢開左,今日即管睇睇多唔多人!

4:10 pm 去到,㩒左飛先,1-2 位要等廿幾張,去附近行下先,行左十幾分鐘返去睇下,叫左十個號碼,都幾快,再行多十分鐘就留低等,見都叫得快,同埋見佢其實有枱,係唔夠侍應執枱,等到4:45pm 就入得,地方都算大,得4-5個侍應,有一D手忙腳亂,門口有玻璃隔住個小廚房,可以望到人整擔仔麵,我諗係模仿以前街上賣擔仔麵的情景,order 紙好簡單,有D似鼎泰豐,我見擔仔麵好細碗,見其他人要叫兩、三碗,我叫了一碗,再加個蚵仔湯、紹興酒香雞,再叫左杯香檳巨峰乳酸!店員攞左碟蚵仔酥比我,我話我冇叫,我叫果個係湯,佢就拎返走,等左一陣,見隔離枱遲過我叫擔仔麵都有得食,我就未有,我冇追佢地,因為想叫個人都難,等多一陣,蚵仔湯同擔仔麵一齊到!兩樣都係細細碗,個湯好簡單,得蚵仔同薑絲,清清地,好味!飲湯先,因為冷氣好凍!我未食過擔仔麵,第一次食都幾好味,不過份量真係好少,兩㗳食晒,食完晒個酒香雞仲未到,等多陣追追佢,好快到返,見個雞都好多肉,味道同鼎泰豐的醉雞好相似,可能大家都係台式做法吧!

整體食物質素同鼎泰豐好相似,只係店員都好新手,都係好多新開食店遇到的問題,但係店員都好友善,走的時候見等位的人之中,有兩夫婦在責怪門口的店員,因為店員按錯號碼,按了已經過左的號碼,可能兩夫婦等到差不多到佢地,見叫返之前的號碼,所以很不滿吧!見店員已經兩次致歉,但他們繼續責怪,更説這公司不知所謂,個人認為如此不滿,不如唔好再等,去第二度食好吧!











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...