星期五, 5月 26, 2017

加勒比海盜 - 惡靈啟航 Pirates of the Caribbean - Dead men tell no tales 3D IMAX


























10歳的 Henry 跳進海𥚃尋找他的父親 Will ,Will 的荷蘭人號此時帶著他升上海面,Will 受到詛咒,被困在荷蘭人號,Henry 說只要找到傳說中的戰㦸就能解除詛咒,但認為不可能,並叫他以後不要再找他.......長大後,Henry 在英國的戰船上工作,船長打算駛入魔鬼黑三角,Henry 知道那處有惡靈,想阻止但反被鎖在牢房,當船駛入黑三角,惡靈登船殺了所有人,剩下 Henry一人,惡靈船長 Salazar說,他每次都留一個活口,讓他將這裏發生的事流傳出去,因為如果所有人都死了,就會 dead men tell no tale ! Henry 獲救後,遇上特意來找他的 Carina,她是天文學家,但被人當作女巫,而 Henry 則被當做叛國賊,兩人被追捕時,一起尋找 Jack Sparrow,因為只他才能幫助他們尋找戰㦸........!

之前幾套魔盜王的劇情都忘記了,今次好似第一次睇咁,唔記得 Will 點解被詛咒,又唔記得佢原來同左 Elizabeth 一齊,anyway 我覺得今集都幾好睇,起我印象深好多,播完電影仲有小小預告,我冇等,因為約左人,趕住走,所以冇睇到!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...