星期五, 5月 26, 2017

Dog house & Vesper

























睇完戲,去尖東食飯,去左尖東海濱呢間 Dog house,呢度之前來過一次,全露天坐位,有 live band 比較嘈,我地叫左一個牛扒,一個 pizza,但係大家都唔想飲野,所以只叫了一支水,牛扒頗大塊,但味道很淡,同午餐果塊牛扒相差好遠!pizza就幾好味,加左水牛芝士,大量芝士係好味D,今晚唔熱,仲有D凉,坐室外都舒服!live band 的女歌手唱Whitney Houston 的 I will always love you,讓大家屏息以待,結果她唱到高音位,全場報以掌
聲!




















食完野行返去諾士佛臺飲野,上左一間叫 Vesper的酒吧,門口的侍應説要最低消費要$1000,我地三多人,最多二、三百消費,$1000大高了,便走了,等電梯時他又説不需要最低消費,雖然今晚好多間 bar 都好爆場,但係都有位,我地入去見到仲有幾張吉枱,呢度又桌球、掟標等,我地淨坐飲野,不過呢度頗嘈,我傾唔到計,我地叫左三杯 cocktail ,影相時把好友的糭也放出來影,好攪笑!



沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...