星期五, 1月 20, 2017

IL Meglio Ristorante di Venezia





















食完韓燒,去咗諾士佛台飲野,今晚好多人,間間酒吧都爆場,去到呢間 iL Meglio 剛好有張細枱,我地三個坐低飮野傾計,好友叫左 1664啤酒,冇諗過係支裝,有D失望,我叫左杯 Pina colada,另一好友叫左 Bailey's cappuccino,話係 secret recipe ,飲落完全冇酒精、冇 cappuccino 味!好似食緊朱古力咁,我果杯 Pina colada 都冇椰子味.......不過志在飲杯野傾下計,飲飲下見到舊同事,之前佢去做 part time model ,久唔久在電視廣告見到佢,今晚佢做萬寶露推廣大使,見好友的男友食煙,所以搵佢推廣一下新產品,又玩下遊戲,比左份禮物佢,佢又幫襯買包煙同登記會員!

今晚都幾凍,我地坐到成兩點先走,完全截唔到的士,呢個時候,係 Uber 出場時候,我 refer 好友安裝,但係佢裝左 app 先,整唔到優惠,要重新裝過同埋用另一個email 先得,由於時間關係,我用我個 app叫車,附近只有一架車,因爲架車在天文台道,過返來要等佢兜個大圈先來,我建議行過去,因為諾士佛台同天文台道好近,唔使等咁耐,好友的男友不知道是我提議的,知道要行個去,就有D不滿,認為call車應該架車駛到面前,佢話如果個司機要佢行,佢實媽叉個司機(*´-`),我話其實係我提議的,如果唔想行,我打比司機叫佢駛過來,佢先話唔使,講笑啫!今晚係架 Audi,一上車,司機話唔好意思,要你地行,唔係個個客好似你地咁好,肯行多兩步,遷就一下方便大家....我同好友狂笑,個司機好似話緊好友男友!

其實,我覺得,做人既野,大家就下,一家便宜兩家着,又有乜所謂,我覺得呢個世界,有得必有失,有失亦必有得,唔使成日計較住,成日要搵著數,好似我朋友咁,成日搵到著數,又鐘意投訴攞著數,佢個仔成日病,有時突然又要入院,好在次次都無大礙,有時我諗,比人搵下小小笨,好過搵人著數,得不償失!



沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...