星期五, 1月 20, 2017

炑八韓烤





































原本好友約19/1 食團年飯,但人唔齊,我諗住約其中一個19/1 可以出席的好友,兩個人食飯,點知佢見飯局唔成事,約了其他人,但係今晚就可以,所以改今晚去,佢男友知道,又話要來,咁啱另一好友又話食飯,令本來19/1唔成事,變左20/1,相請不如偶遇!

好友兩公婆帶埋兩個仔去 AIA 嘉年華,在中環 join 埋我一齊去尖沙咀,而另一 pair 好友要遲一點才到,我地去搵位先,去殿大喜屋,嘩!爆晒場,去附近極上都爆場!同好友去赫德道另一家叫伊賀的,又爆場!年尾流流,又星期五晚,周圍都好多人,上網 search下,睇下食評,同好友在尖沙咀折騰一番,都搵唔到野食!而另一 pair 又遲遲未到,在尖沙咀兜轉了近兩小時,好友才到,又想不到吃甚麼,求期見到有韓燒,上去試下!去到都要等,店員俾咗兩張枱我地,雖然只是在旁邊,但感覺像分開坐,大家唔想再行喇,所以就算啦!只係相隔一尺左右啫!

店員推介三至四人套餐,韓牛肩胛肉、護心肉、甕醃韓牛五花肉、厚切五花腩、LA牛骨、大八爪魚、蝦、魷魚泡菜煎餅,我地另外叫左醬油蟹、鰻魚、牛舌、熟豬肉,仲有石頭飯同海鮮鍋,個個都眼闊肚窄,加上好肚餓(佢地),係咁叫野食!我今日忙到5:00先食 lunch,所以唔餓,佢地飢腸轆轆,我冇阻止佢地叫野食!先來芝士粟米同埋泡菜蛋在爐邊,咁邪惡的組合我冇諗住食,不過好友夾左D比我,我先食小小,最快上的當然是醬油蟹,仲跟左一碗湯同一碗飯,好友們第一次吃,佢地話好正,我覺得ok,我上次吃過的更好!肉類方面,牛舌同韓牛肩胛肉都好味,牛舌超厚的,我地分兩個爐燒,有一個燒得過火,好韌,而另一個燒得剛剛好,好味好多!我諗起頭先睇其他食店的食評,有人話D烤肉好韌,我諗係自己燒得好唔好都好大分別,除非係燒好比你,如果自己燒,就自己功力都好有分別!

大家搶攻一輪,都好飽,呢個時候,店員問海鮮鍋上得未?!!忘記左仲有海鮮鍋!都要夾硬頂埋佢,佢哋又食咗芝士又食咗咁多肉,比我更加飽,但係我太遲食午餐,真係食唔落,個海鮮鍋仲有跟一大個麵餅,反而可以食晒D麵!飽到不行了!

食完飯,幫好友兩公婆同小朋友截的士,送咗佢地上車我哋再去飲野!



































沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...