星期六, 10月 29, 2016

2016年10月開心東瀛遊 -Day 6 天神橋筋六丁目 天然溫泉浪速之湯、心齋橋 gram 、樂道























今朝起身,去搵溫泉浸!上網搵到一間,在天神橋筋六丁目,我地去難波站搵野食,在地下街一間叫古潭的拉麵店,吃了拉麵和餃子,在地下街行左一陣,搭千日前線,去日本橋站轉乘堺筋線,六個站就到天神橋筋六丁目站,在5號出口出來,轉左手邊一路直行,呢區係住宅區,冇乜高樓,抬頭望到右邊遠處有座高D,看似就是溫泉所在,行近D見到就係天然溫泉 なにわの 湯,呢座 building 有八層高,溫泉在頂樓,中間幾層係停車場,上到去,有自動售賣機,除了入場票,還有租毛巾,售賣乳液、牙刷等等,入場費 ¥800,租大毛巾要¥500,我地只買入場票和租毛巾,沐浴露有免費供應的,憑票去接待處入場,呢度都幾大,人也不少,我地比較鐘意浸露天風呂,今日有太陽,呢度有一排石床,瞓在石床,有水浸住,又曬住太陽,好易瞓著,有D風吹下就凍凍地,浸左大約一小時,就走喇!


























地鐵站附近有個天神橋筋商店街,行一陣,呢度有點舊,所以都沒有收穫,搭返火車返去心齋橋,去食 pancake !呢間位於心齋橋的 pancake shop 叫做 gram ,尋晚經過見到疏乎里 pancake 好吸引,但係尋晚太夜食唔到,今日早D來,入口是一條樓梯,要排隊,一日分三個時段供應,早上 11:00,下午3:00和6:00,我地食3:00果段,排第七、八,等緊的時候,好友去大丸買巨峰提子返香港,我就排隊等,佢買完返來仍未入得,等到3:25才到我們可以入坐!我地一人叫一個疏乎里 pancake!蠢左,應該叫一個,另外叫一個其他款試,個 pancake 送來時,我地超興奮,狂用 live 影相,好攪笑,雖然食落一陣風,不過都好好味!


























食完 pancake 最後衝次,encore 再去楽座食立食!今次叫左天婦羅蔬菜、鮑魚、帶子、牛肉、燒雞翼,還叫了兩杯菠蘿酒!食完野返酒店 check out !酒店太近火車站,時間可以用到好盡,慢慢搭火車去機場,返香港喇!時間過得真係好快!











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...