星期五, 10月 28, 2016

2016年10月開心東瀛遊 - Day 5 京都、和服體驗、八板神社、花見小路




















今日去京都,玩左幾日,都有點累,遲左起身,去搵野食,行左去大丸,去食肆果層,有間叫有喜屋的蕎麥麵店,叫了兩碗麵,味道一般!食完野撘車去京都!


















去到京都衹園四条,接近一點!我地先去租和服,去返之前租開果間,在八板神社旁邊的大廈上去,叫夢京都 Yume Kyoto ,今日頗多人,要等一陣,入到去先揀和服,揀了最貴的¥10800那組,因為是最漂亮的,而且包埋set 頭,揀完和服又要揀腰帶同埋包包,我揀了黑底橙黃花的和服,好友揀了淺藍色和服好搶眼!著好和服等 set頭,因為我比好友快換完衫,所以set頭先,到好友 set頭時,我就幫佢影相!攪掂晒就落去影相,因為送兩張專人拍攝相片,所以先去影相,好快影完,就我地自己繼續去八板神社影相,冇入去清水寺影,因為好友唔想行,影完出去行街,行到花見小路果邊,搵左間甜品店叫做ぎおん,要上一層的,坐位是 tatami ,坐的那種,我叫了款期間限定的粟子雪糕,因為著左和服好熱,好友叫了款熱的,食完甜品,出到來,竟然落大雨!我地跑過對面的商店,卻沒有甚麼好買的,無奈在門外等,雨勢頗大,有路過的大陸人見我們穿和服,走過來拍照,我地乘機叫佢地遮我地出街囗,因為前面街囗出去的商店街,是有瓦遮頭的,這邊有很多商店,可以慢慢行,等停雨,行左幾間店之後,雨勢減細了,我們衝過對面商店街,又繼續行,行去我最鐘意果間日本髮式店かつ"ら清老舗,他們的髮式真係好靚但好貴,而且只有穿和服才適合用,所以每次只可以來欣賞下,影下相,行完差不多要還和服,去到和服店對面仍有微雨,我地冒雨衝呀衝,衝去和服店,交還和服就好快,除晒出來換返衫就得喇!





















返返去難波揾食,尋晚睇 Facebook 見有人介紹一間食店,好似好吸引,一於去試下,店名是立ち吞みあたりや食堂,就在難波,係一間立食的居酒屋,店內非常熱鬧,好多人爆晒場,要等一陣先有位,餐牌主要係日文,都有個簡單英文餐牌,我地叫左刺身、燒雞翼、鮑魚、扇貝、和牛片和酒,食物好ok,酒類選擇好多,而且大多是日本酒,不過我地揀左果汁酒,貪佢易入口!


食飽又返酒店食水果!













沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...