星期五, 9月 30, 2016

豊洲水産海鮮專門店

























呢兩日網上熱門食店未佢莫屬,雖然十月一日先正式開業,呢兩日試業做半價,所以好多人去試,今日諗住去食 lunch,見佢收三點,一點幾去到已經截左龍,問左晚市六點開始,五點半派飛,叫我地四點幾要來排隊!


唯有食其他野,去附近食西餐,去左ANA食,叫左豬肩同羊扒,有生蠔送,好味!食左唔夠一個鐘,因為收三點!再去 Pokka 食個 tea,坐到四點幾就走,再去豊洲睇睇!






















四點九去到見到長長人龍,大約有八、九十人,排到五點半左右開始派飛,今晚派250張飛,一個人一張飛,派到我已經232號!!!人龍冇咁多人,可能有D一個人排隊攞兩、三張飛,所以眼見冇咁多人,攞左飛可以行開,十點半前返來,有飛就得,但係大部人都冇行開,如果排龍尾,大可以行開晏D再返來,我雖然排好尾,但係我一個人,我覺得有機會快D,所以冇行開,六點開始入坐,一開始已經有一人位,不過前面有一個人係一位,佢可以入先,好大機會好快到我,排我後面的男士也是一個人,大概他太無聊,問我是否一個,佢話應該好快到我,就傾左一陣,原來佢午市也來過,佢又係食唔到午餐,所以夜晚再來,佢話問過排頭位果個十點幾到,所以晚市六點開始就要四點幾來!說時遲那時快,六點半已有一人位,店員問有冇一位,我當然舉手,我比飛時前面有個男人話佢都係一個,店員話頭先佢冇應,我又比左飛,所以下一個先比佢,入去前要落單先,只有六款丼選擇,唔係 menu 上所有食物都有,同埋四款果汁,我揀左黑鮪霜降腹身丼同橙汁,入到去,見大約有十個 bar枱位,其他位廿個左右,即係一 round 約三十人,即係全晚 around  做八round ,每 round 半小時,其實去開築地都係咁,壽司店一般有一人位的機會,每 round 都係半小時左右有人走!

坐 bar 枱見師傅在切魚生片,個丼好快到,跟丼有湯,先試試魚生片,好肥美,只是不夠厚身,未食之前,都想知打著豊洲的旗號,到底水準如何,老實説,在築地吃的魚生丼,也有高低水準,如果問呢間質素同築地比,有冇得比,有的,這裡是有水準的,但不是最好那種,以正價計物有所值!




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...