星期三, 8月 17, 2016

Nutella at Pacific Place



金鐘 Pacific place 同 Nutella 聯乘,做可以印名在包裝紙上的朱古力,做左成個月,上星期諗住去整,下午去到已經滿額,佢地早上11;00開始,可能 lunch time 已經爆晒 quota,因為每日得500個 quota!

今日再去,早D去,十一點四十分去到,人龍去到扶手電梯厎,大約有有八、九十人,排隊時,有個工作人員問每個人整幾多瓶,應該計定數截龍,原來每人只可以買兩瓶,上星期問係每人三瓶的,可能太多人整,不過我想整三瓶,排我前面的先生只買一瓶,即管問佢可唔可以攞埋佢個 quota,佢好 nice 好好人,話可以,仲同工作人員講改2,真係好多謝佢!我自己冇整,因為我唔食,同埋佢地陳列出來D sample 有我名,影左當係!不過佢呢度話唔可以整有 meaning 的字和句子,只可以整9個字,英文全部細楷,不過佢 show 出來果D sample ,好多都有 meaning,例如 I love you、whats app 咁!

排左足足一個鐘先到!其實比低名,比錢,過程大約大半分鐘一單,有八、九十人差不多是一個小時了,見職員登記,我去到293,我諗兩點前會爆晒!比完錢,可以15分鐘後取,在附近行一圈返去攞,條人龍短左,大約少左十幾人,取貨位有個牌標示出左400瓶,差不多要截龍,我諗一點前去排隊先至買到!






1 則留言:

crystalcake 說...

Nutella!! always love it!!

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...