星期四, 7月 30, 2015

裝修大作戰 - 3

上次傾完平面圖,話兩星期左右睇3D圖,最後要三星期,上星期打比我,但係夾唔到時間,最終要等多幾日我才有時間去睇,差不多四星期才睇到圖!

設計師攞返上次張平面圖,一邊講解D擺位同尺寸,見到3D圖既設計好鐘意,我好怕設計老土,個設計雖然有小小用唔盡D空間,但係為左在小小的單位營造空間感,我仍決定採用原有設計,反正這兩星期已經大量棄掉冇用的雜物,需要儲物的地方也大大減少,寧願多點空間!廚房的設計我很喜歡,完全是我夢想的那種!只是洗衣機放不了我選擇的那款,不是設計的問題,而是入口不夠,要不是設計師的提醒,我也忘記了入口不夠闊!

設計師替我設計了隱藏的洗手間門,我很喜歡,書枱的設計是沒有枱腳的那種,目的也是增加空間感,而餐枱最後還是決定用高身的枱櫈,看著設計圖,一邊想像實情況,很期待呢!

睇完設計圖,要埋單計數,比第一天初步的估價多了16%,亦是我預計之內,簽好合約,定了開工日期是八月十號!尚有12天時間,要努力執拾了!

























攪掂之後行去租迷你倉,之前上網睇左,見呢間迷你倉在旺角有幾個
倉,在弼街呢個有新張優惠八五折,所以揀呢個,由設計公司行過去只係兩個街口,上到去,見呢度都好新淨,我預算有40箱野,諗住租個4呎x6呎倉,佢只有一個4x6,大D都冇,但係4x6個倉有個柱位,佢扣返個柱位租金比我,我只係擔心到時唔只40箱,驚放唔晒,唯有盡量減少箱數!租倉要比兩個月正價做按金,月租以足月計,入倉第一個月不足一個月按比例計算,之後計一個足月,我預計8月6號入倉,租到10月31號,如果延期以七天計租金,即係7日、14日、21日咁計,不足7日也計7日租,另外可租倉咭,方便自己出入倉,收$60,攪掂晒手續後,要回家開始努力 pack野喇!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...