星期五, 7月 03, 2015

裝修大作戰 - 2

上星期度尺後,今日約左上去睇平面設計圖,今次姚生介紹了設計師Jo,我們一起傾全屋基本擺位,平面設計圖跟我心目中的相約,由入門口,廳、房、廚、廁,每個位置的尺吋,大約的間隔,採用的色調等等,一路傾一路在平面設計圖上畫呀畫,心𥚃很期待看到完成的一天呢!






















傾完去附近幾條街行一行,睇睇D裝修物料,呢度好多派傳單的亞姨,她的很落力,我估佢地成功帶到客比D裝修公司,可能有佣金分,所以當你攞第一張傳單,其他人就蜂擁而上,她們不斷游說你上去參觀陳列室,甚至追住你行,一邊努力遊說,如果不是定了裝修公司,可能會去睇睇,這裡有很多裝修公司,競爭很大吧!我選的那家卻沒有派傳單,而樓下的小店又唔憂做,對比很大!

在附近行了幾家賣浴室用品的店,見到賣的都是幾個牌子,價錢相約,心目中也有一兩個選擇,還要等兩星期才出3D設計圖,在這兩星期要努力執拾家中雜物!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...