又係一年一度的美酒佳餚巡禮,今年改了地點,去年在中環,今年可能因佔中影響,改了去啟德舊機場跑道,我們在尖沙咀洲際 high tea,然後行一陣街,卻忘了在碼頭買品酒券,唯有入去買,行完街過去中間道坐接駁巴士,人龍很長,説要個多小時!改去喜來登坐的士,去到入口勁多人呀!先去排隊買品酒券,入得場都成九點!在入口有CCB的counter ,like 佢地 Facebook 或 We chat,就可以送閃燈水杯或者開瓶器一個,我地兩樣做齊,有晒兩款禮品!

入場後見到有個 booth 近住舞台的,裝飾得很漂亮!去試佢地D酒,可以坐佢地梳化影相,影完相飲完酒,去買左羊扒同鵝肝,一邊食,一邊飲,在舞台前聽歌,今年多了些枱,讓人站著吃喝,很方便!我地攞剛才的閃燈水杯出來影相,即刻有人問邊度買,我地教人去攞,然後繼續食其他野,又飲唔同既酒,行到去波爾多區,見到有講座,冇乜人,門口個小姐叫我地,要每人一張酒券,可以飲兩杯酒,但係我地得返一張酒券,話買左酒券先返來 join,可能個講座要開始,又冇乜人,佢話一張都OK,到時比少D酒我地,今個 section 的講師叫做 Jennie Mack,佢講野半唐番,幾得意,佢介紹左白酒同 Rosé ,聽佢講解,又學到D野,佢講D酒既產地時,地區名係法文,所以要好留心,但係見其他人好似冇心機聽,好似等佢派酒比我地試!佢介紹果支 Rosé 叫 J'M,剛好是她名字的縮寫,所以好易記,講左大約十五分鐘就完,佢走埋黎同我 say hi ! 話多謝我留心聽又對住佢笑,令佢信心大增,我覺得應該要專重講者,而且佢真係講得好好,大家客氣地傾左兩句,佢比左咭片我!