星期二, 10月 23, 2012

Tat's Wedding

早在兩年前,達已訂定婚宴場地,之前婚期改期又改期,直至訂了酒席,才鐵定了婚期,終於來到這天,我幾乎忘記了婚宴的日子,幸好達在 Facebook set 了 event ,否則我以為十二月!

婚宴在北角舉行,晚上約了亞新和 Flora 一起去,亞新駕車送我們到酒樓地下,然後自己去泊車,上到酒樓,亞新打電話比我話有急事要走!來到樓下也不能上來影張相,真可惜!在婚宴上認識的人不多,而且親戚很多,我們只有自己一枱傾計,新郎哥成晚都唔太忙,常過來 social ,我只和他影了一兩張相,但仍好開心!一對新人翌日會去大阪渡蜜月呢,希望佢地白頭到老,幸福快樂!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...