星期二, 8月 28, 2012

Harlan's cake shop

睇完戲食完飯,當然係甜品時間,之前見 The One L4果層,見呢間 cake shop 裝修緊,呢日見佢哋開左,即刻試吓先!

D cake 既做型好靚,Macaron 既顔色好靚,見到粉紅色既玫瑰味,今次冇試,下次去 The One 睇戲試吓,有d cake 個名幾得意,好似 The Kiss,Sexy Lady, Five Senses ,Black Pearl 等,有d 就正常名,好似我地叫果兩款 Coffee Milk Chocolate 同埋 Rum Raisin Dark Chocolate ,個店員話呢款 Rum Raisin Dark Chocolate 既 Rum 酒精成份好高,酒量淺既人會醉!我見咁細件 cake ,就算成件 cake 入面都係 Rum 酒,都唔可能醉吧!即管試吓佢,我地完全食唔到 Rum 酒味!近乎零酒精!可能係入面果粒細小的提子肉,浸過 Rum 酒,所以只有很少很少的酒味,而另一款 Coffee Milk Chocolate ,附有一支少少的奶,可自己按喜好加在蛋糕的中央,另外又叫了茶,他們用的茶包,跟 Amanda S 果間用既一樣係三角形,唔記得係唔係同一個牌子,但係個 look 一樣。

商場做緊 Rilakuma promotion ,可以用 $19 換 Rilakuma cake ,下次試吓先!



沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...