星期日, 8月 12, 2012

伊呂波



















睇完 Batman ,行過去金馬倫道呢間伊呂波,上次想試無試到!今次去試吓,行到過去成身汗,天氣好熱,係谷落雨果種熱!上到去未滿坐,我地無訂枱,要個半鐘交枱,這裏的裝修很有日本 style ,門口亦放了些日文雜誌和傳單,店中央是榻榻坐位,旁邊的坐位有小布簾,牆上掛了些日本 Sky tree 的海報,我諗店主是日本人,店內的物件都很 update!

我地叫左一碟好似係特上和牛盛,有唔同部位既牛肉同牛舌,呢度個爐係電餅果種,好夠熱力!烤肉效果很好,而肉質亦很好,比平時食開既盛八好,所以價錢也貴很多,另外,再加了客炒雜菜,和海鮮石煱飯,雜菜很快被我倆吃光,而石煱飯看來像湯飯,因為很多汁,樣子也不大討好,但係當石煱的熱力蒸發了汁之後,飯變得乾身了,又幾好味喎!















沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...