星期日, 8月 12, 2012

伊呂波



















睇完 Batman ,行過去金馬倫道呢間伊呂波,上次想試無試到!今次去試吓,行到過去成身汗,天氣好熱,係谷落雨果種熱!上到去未滿坐,我地無訂枱,要個半鐘交枱,這裏的裝修很有日本 style ,門口亦放了些日文雜誌和傳單,店中央是榻榻坐位,旁邊的坐位有小布簾,牆上掛了些日本 Sky tree 的海報,我諗店主是日本人,店內的物件都很 update!

我地叫左一碟好似係特上和牛盛,有唔同部位既牛肉同牛舌,呢度個爐係電餅果種,好夠熱力!烤肉效果很好,而肉質亦很好,比平時食開既盛八好,所以價錢也貴很多,另外,再加了客炒雜菜,和海鮮石煱飯,雜菜很快被我倆吃光,而石煱飯看來像湯飯,因為很多汁,樣子也不大討好,但係當石煱的熱力蒸發了汁之後,飯變得乾身了,又幾好味喎!















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...