星期三, 6月 20, 2012

100 Bites

































在旺角食完烤肉,過去朗豪坊試試新開既 100 Bites ,店旁的舖位正在圍了板裝修,令人看不到這店的入口,店子以黑白色為主,有兩個卡位,其餘都是四方枱,店內的燈罩,都貼面白色假牙,要近看才發現到,甜品櫃後面是半開放廚房,可透過玻璃望到廚房,不過看不到做甜品情況,我們先選甜品後付款,坐好後會送到你的枱,先後試了好幾款甜品,有 Mini mango pancake 係將一般既 pancake 改變外型,令它看來很漂亮,但仍是 pancake 的味道,還很細少呢!White chocolate almond cake 白朱古力包著蛋糕,原本估計會有杏仁的香味,底部的一片杏仁碎做的餅,味道頗像薬水味,餅面的兩片杏仁也頗硬,比預期失望,Tiramisu 用小瓶裝,酒浸的手指餅,比例較多,吃起來酒味很濃! Napoleon 一向是我最喜愛的甜品,自然要很高,味道較淡,脆而不夠香,看顏色像焗得剛剛好,我卻喜歡再燶小小,會香一點,還是 Tony Wong 的好、creme brûlée tart 選這甜品時想了一想,因為不喜歡食tart ,但見它的 tart 皮很薄,就試試吧!燉蛋部份 ok 好味,最後是 Raspberry & blackcurrant with white chocolate mouse cake,berry 類一向是我喜好,配白朱古力 mousse cake ,味道剛好,不會太甜 ,還有 Camomile tea ,吃甜品總要喝點,這裡用的是 Twining 茶包,不過不失!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...