星期四, 5月 05, 2011

霸王山莊






好多次坐車經過呢間霸王山莊在荃灣的分店,都想去試試,不過京川菜要多幾個人去先可以食得晒!上個禮拜Howard想去沙田食片皮鴨,於是約左幾個人一齊去,點知訂唔到位!於是改左去呢間,我地book唔到沙田,改去尖沙咀,阿達凖時到,我地就足足遲咗半個鐘!要佢呆等!


我要食醉雞!先來個醉雞!佢哋個醉雞用一個壺裝住,好似好細個,其實都唔少!味道唔錯,只係我覺得酒味不夠濃!冷盤有青瓜,燻魚,茄子,醉雞 (again!) 等等,不過不失!主菜有片皮鴨兩食,松子魚,東坡肉,炸銀絲卷.....片皮鴨配兩籠"皮",這皮很薄,雖然很熱,但因為薄也凍得快,夾完鴨片,青瓜,醬料,包埋,凍晒!不過都好好味!食埋東坡肉都飽!個東坡肉就唔太理想,總覺得瘦肉既部份唔太入味,果松子魚都一般,可能我地太飽了,吃起來便不覺好味了!


席間,講到買樓和供樓問題,大家都討論供樓年期應長或短,較年輕的覺得該供長些,可以供細份些,慢慢供,已有家室的認為要趁年輕供大份些,快些供完,免得將來退休仍要供樓!大概是過來人的心聲吧!而年輕人總想花費玩樂吧!








沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...