星期三, 3月 23, 2011

Ovenhouse



一早約了好友去睇戲,我先一步到了尖沙咀,獨自到K11逛了一圈,這商場長期冷冷清清,比當年的圓方一樣,只是這裏細得多,但就腳的優勢幫助不到這裏,在商場的任何一間店,都沒有幾多個客,我只在書店看了一會,行行吓先發現原來這裏還有另一個地鐵出口,大概好多人不知道這出口,只見一兩個人行過!

上返地面,行出去The One,經過Awfully Chocolate 旁邊,見有一間賣餅的小店,糕點看來很漂亮,見有兩張高枱,應該可以堂食,走入店內,兩個店員很友善,說可以堂食,只是店裏未有賣飲品!想一想,還是要試試,坐在高枱上,望過對面是Holiday Inn,店裏還有售賣朱古力和曲奇餅,店裏有條小樓梯上一層,樓梯底是賣酒的位置,有個木桶做裝飾,有餅有酒還有魚翅鮑魚!是即食罐頭那種,唔記得牌子,好像是新同樂之類的牌子。

在蛋糕櫃看了一會,我選了黑黑的Charcoal 黑芝麻蛋糕夾綠茶蛋糕,加朱古力脆脆餅底,好味,餅面有一片綠色朱古力葉片,平時我是不會吃裝飾的朱古力,但這染色的白朱古力,薄薄的又唔太甜,也給我吃掉了!另一款芒果餅,單看外型,已知味道如何,沒有驚喜,只是個較隱陣的選擇,不過芒果好靚,又清甜,good!不過餅底硬了點!



沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...