星期二, 3月 08, 2011

公益金百行 27.2.2011



從來沒有行過百萬行,要不是公司"邀請",也不會晨早七點幾走到科學園,還是第一次到科學園,地方很大,建築也較cyber,沿海還有海濱長廊,環境清優。

到達起步點時,人山人海,好快就走失左,只有圍內一班人走在一起,開步禮由唐英年主持,好似特首都有份,我睇唔到,太多人,當大部份人行左去之後,我地成班人,悄悄地溜走,其實都想行吓,不過大家有野傾,一齊落左沙田食早餐,再去荃灣傾野,其實我地食完早餐果陣,佢哋都行畢全程,兩個鐘左右,都好快!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...