星期四, 1月 06, 2011

Party night



公司一年一度的party又嚟啦!今年在會展進行,我個team人被拆開兩枱坐,無咁好玩!可惜!

今年既 dress code係 要 Jungle feel,個個豹紋,虎紋,迷彩,皮草,我就着豹紋衫,同張枱布一樣,不過張枱布係毛毛豹紋,Pro 好多,成晚既氣氛麻麻地,可能好多人唔識,同枱果班又唔熟,而且個個坐定定,唔似舊年食Buffet咁free!一路食一路有抽獎,我抽到個熨斗,後來換左人地果份2036靈芝孢子!食完個鮑片,見侍應擺左個小火盤,上面放左個壺,大家估佢係乜?見下一道菜係魚,諗佢應該係豉油!條魚到既時候,就知佢真係豉油,不過覺得無需要熱住d 豉油,因為分完條魚之後,豉油都凍左!anyway ,d 餸菜都唔錯,只係隻雞唔OK! 到最後歌舞表演先帶返起d氣氛!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...