星期四, 1月 06, 2011

愛情戀上癮 Love and other drugs



套戲好多人買飛,可能套戲一直着眼在男女主角的床戲,我個人認為有無床戲都會睇,始終男女主角都是我喜歡的。

故事講男主角英俊而又口甜舌滑,甚為女性歡迎,他由售賣電器轉為賣葯,經常在診所推銷,一次在診所認識患了柏金遜症的女主角,兩人隨即發展情慾關係,漸漸男主角愛上女主角,面對這種不冶之症,女主角不想拖累人,並决定分手,男主角最終决定放棄升職機會,返回她身邊。
最令我感受深刻是戲中講述男主角因葯廠發明"偉哥"而令他生意不絕,在一次醫學會議時,兩人到附近聽了一個關於柏金遜症的分享會,他在小食處遇見一個病者的丈夫,談及他太太此病不同階段的情況,指出病者日漸不能照顧自己,甚至要人協助清理便溺.........他才認真想到將來,這也是一個好大的人生交义點!到底有多少人真的愛一個人,在開始一段感情時可以接受這殘酷現實,甘心等待這一天的來臨?

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...