星期四, 1月 06, 2011

五代同糖

網誌日期:2010-12-30 00:28


我地行去食飯既時候,經過街口時,見到呢間甜品店,對上一次見好多人等位,今次見無乜人,原來係時間既分別,我地食飯前無人,因為太早,食完飯去,就人山人海!門外廿幾人等,多數係三至五位,兩人枱只係等兩張,但係佢哋可以順住number比枱!不過都好快,因為裏面都幾迫,個個食完即走,我地等位時已經睇定食乜嘢,樣樣都想食,見門口既廣告都主要介紹佢哋個雞蛋布丁同心太軟,我地决定就叫雞蛋布丁,心太軟,木糠蛋糕,焗士多啤梨疏乎里,每樣一件share 食,點知個布丁賣哂!只有外賣六個裝,我地照order,食兩個,諗住打包四個比佢老婆同仔仔食,但係佢太好味.......我地食哂!布丁好滑,裏面有d黑色點點,應該係雲呢拿條,個心太軟沒有驚喜,裏面的朱古力漿不夠濃,外面又不夠熱,可能多人order,都預先做好吧!木糠蛋糕是第一次食,咬落質地不像蛋糕,一層層的感覺,不會太甜,幾好!疏乎里要等廿分鐘,面層幾好味,裏面的士多啤梨較酸,可能用其他水果會好些!

食完飽到不得了!Eric决定返轉頭買果件外套,佢話返到去未關門就買,行到返去真係未關門!就咁買左!跟住我地行落佐敦撘車,幫助消化!





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...