星期四, 1月 06, 2011

板獎

網誌日期:2010-12-30 00:11





今日收工同Eric 去食飯,我地去尖沙咀行左一陣,佢一心去買外套,但係試上身唔多啱心水,都係放棄,跟住唔知食乜好,行行吓行左去赫德道,入到去條街好似無乜好食,見到之前去過個間板獎火煱,佢本來話食日本野,依家改去打邊爐。

坐低睇menu,個店員問我地食唔食sashimi,我先諗起佢哋有日本野食,店員推介原條池魚,話係新鮮空運到港,就叫左條試吓,果然係好鮮味,用埋手磨鮮Wasabi,Good!今次湯底叫左鰹魚湯,比較清淡,湯內只有海帶同蘿蔔,聞到味道似麵豉湯,入口清清地,我地叫既野食唔多,叫左未食過既鹿舌同花膠仔,另外又叫左和牛片,佢地切到一片片好似心型咁!仲有枝竹同菜,整渾醬既時候,我地兩個都係要勁多椒絲同蒜!鹿舌既味道好似雞腎,花膠仔滑嘟嘟,幾得意!食吓食吓都好飽!呢個時候,大家都想食甜品......店員話有水果送,我地照食!但仍無損我去下一站既興緻..........let's go !!!!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...