星期六, 12月 04, 2010

濕地公園

網誌日期:2010-11-20 00:35









一行八人去了元朗濕地公園,我是第一次去,有幾個就去過一次,因為半年証$50,一次証$30,我對睇雀鳥興趣不太大,所以去一次已足夠。
我地坐西鐵去元朗轉輕鐵705號直達濕地公園,我第一次撘輕鐵,都好快去到,一去到先食飯,呢日有好多學生,好似成間小學咁嘈!!出到去公園既area就無哂學生,反而幾多大陸遊客,同埋有幾pair人在影婚紗相,有d景都幾靚,好啱影人像相!

我地行行吓兵分兩路,佢哋帶左重型裝備果幾個專注影雀鳥,我地輕裝備果幾個就影吓花花草草,一路行一路影,好快影到五點關門!影完相就散,我地三個坐巴士出旺角都要個幾鐘先出到去!!

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...