星期六, 12月 04, 2010

曹格演唱會

網誌日期:2010-11-21 01:32



很久沒有聽演唱會,Flora一早買左飛,佢竟然買左飛先揾人睇,佢揾唔到人睇仲差d自己都去唔到,我唯有涯義氣啦!hahahaha....!其實曹格既歌我一首都唔識!就睇吓有冇令我感動既歌。



我地約咗七點响東涌等,我諗好唔好買嘢入去食,定係入去先食?我記得博覽館無乜好食,但係我地唔夠時間,最後决定入去食,我地坐巴士入去,去到好多人,因為好多係睇清明上河圖,去到食野既地方迫滿人,無人果d就係d野食賣哂!早知買嘢入去食啦!最後我地買到熱狗同雞脾!食完就入得場,入場後我地打比阿文,睇吓佢哋坐邊?原就响我地左邊上十幾行!


一開場就唱左幾首慢歌,我一首都唔識!只係有一首應該係改編歌,melody有d耳熟,之後嘉賓表演時,我都唔知係邊個?唱左兩首好rock既歌,到曹格再出場先知原來係周國賢,佢劃左眼線,gel左頭,真係唔認得!之後曹格唱左幾首英文舊歌,又唱四大天皇既歌,最後encore左一首歌就完。

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...