星期一, 11月 29, 2010

再單身遊記 Eat Pray Love

網誌日期:2010-10-30 00:26



上星期睇左呢套一直想睇既戲,我對上一套睇既 Julia Roberts演既戲係 Closer,我見套戲安排在淡季上,應該係個題材唔係商業片。

故事講Julia Roberts係作家Liz,去Bali既時候,見過一個大師,大師話Liz會失去所有金錢,之後會揾返,亦會重返Bali,大師送了一張圖畫給她,畫中神像的雙眼畫在心口,表示要用心去看。Liz後來婚姻失敗,之後認識了一個男演員,一起拍拖一段時間後,又分手了,每般感情都令Liz傷心極了,她無意中見返大師比佢既畫,令她決定離開New York一年,先去意大利,然後印度,再去峇里,在第一站意大利認識了一班朋友,邊學意大利文,邊忘形地吃吃吃.......之後到了印度,在廟宇邊做修行邊在廟內工作,認識了美國來的男仕,他帶着對兒子的愧悔到此修行,他向Liz坦言一切後,得以釋懷,再返回美國,Liz再去到峇里,認識了同樣失婚的男主角,Liz原本要和他分手,最終因大師的指點後,兩人才走在一起!

頗長的一套戲,聽說是改編自小說,我只是不太明Liz的想法,牛每般感情出了問題時,她好像有點情緒問題?男主角的戲份不多,反而印度的那個男演員,講述自己過去的那段戲,想喊又要忍,好令人感動!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...