星期一, 11月 29, 2010

Amici

網誌日期:2010-10-22 23:39




上星期去左朗豪坊食飯,上到13樓,見有兩間都食過,就試吓其他,除左食中菜既佳餚店,仲有一間食西班牙Tapas,另一間食pizza既餐廳Amici,我地揀咗坐裏面,不過個空間回音大,覺得好嘈吵,再行入d就靜好多,waiter帶我地去窗邊位,係十三樓既落地玻璃,望落去係馬路,嚇得我"嘩"了一聲!個waiter就轉左入d既卡位比我地。

我地叫左兩個set dinner,頭盤有南瓜湯或者perma ham,仲有沙律,主菜揀左鮮蝦燴飯同白汁雲吞,味道不錯,只是份量少,如果肚餓真係唔夠食!食物質素雖然唔差,但係service就差左d,個waitress全程有點黑面,唔多願招呼咁!我地坐得入,又難叫人!坐得出又好嘈,價錢都唔算平,我諗唔會主動再來!

食完飯,臨走時,好友忽然送上禮物,是一個好重既揼揼鬆!食飯時已見到,只是沒有想過是送給我的!好surprise!由於它很重,好友一直自己拿着它等車和步行,直至走的一刻!那份心意比它更重!thank you !!!











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...