星期五, 7月 23, 2010

Mr.Steak grill again




再一次去呢間餐廳,其實對上一次已經係幾年前既事,果次同Ronald去灣仔既三里屯食,之後呢間餐廳搬左去銅鑼灣,呢日去餐廳既時候去錯左新寧道,行返去百德新街果邊,行到一身汗,入到餐廳都覺得好熱,感覺上好多扒房既室內温度都係比較高,我地坐左一輪都仍然覺得無乜冷氣,飲埋湯就更熱!

我地叫左洋葱湯同酥皮龍蝦周打,味道唔錯,煎鵝肝個樣唔係幾好,但係入口就好好味,沙律就出乎意料地差,通常沙律唔使特別烹調,可能果sauce唔係咁好吧!D.A 扒則保持水準,甜品Brulee好香滑,心太軟普普通通無乜特別!

成餐飯食左好耐,傾左好耐,好友買了新headphone,係 Monster 既 Beats by Dr. Dre,舊年新出既時候,已經令我心動,有黑色同白色,只是售價高又無得試,而令我卻步,而家試上"耳"更加喜歡,不過,外殼好易印晒手指模,又唔想用埋同一款式,雖然減左價仍是未能决定!








沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...