星期五, 7月 23, 2010

色慾都市2 Sex and the city 2


食完晏,去睇戲,果日得兩套戲上,一路有睇開Set and the city 既朋友一定會睇,入場前買左玉桂條食,(好懷念响Tokyo Disney食過既玉桂條!)呢日買既時候要等,我地入場先,佢哋會攞去我個位比我,送到來既玉桂條熱辣辣,好味道!

套戲講結左婚兩年既Carrie同Mr.Big既生活,開始有d意見分歧,Carrie仍enjoy像拍拖時的生活,而Mr.Big開始像好多已婚男仕一樣,開始想多留在家,多吃住家飯,甚至想一星期兩天自己的時間,讓Carrie回舊居住兩天,給大家有自己的空間,與此同時,Samantha得到免費去中東遊玩的機會,四個老友,一同享受,一同冒險...........!

我覺得呢隻比上一集好睇,Samantha因更年期變化帶來不少笑話,Carrie同Mr.Big既關係,就好似發生在你我他身上的問題一樣。

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...