星期五, 7月 23, 2010

迪士尼老友大召集



熱到溶的一天出發!呢d"吽"落雨既天氣真係流汗流到落雨咁!今次一行三人去,阿雯第一次去,佢哋兩個買左Annual pass,以後多兩個人可以同我去啦!

尋日十二點入左去,有玩既野比平時多d,連平時好少去既泰山樹屋都去埋,但係睇唔到大街show,因為落雨取消左!又睇左Lion King ,平時覺得有d悶,呢次就覺得好感動!可能今次d觀眾好大反應(可能好多第一次睇) ,現場氣氛好好,當然係仙女空中飛人同玩火果兩part 最多掌聲啦!今次淨係同巴斯影相,路上見到皇子同Cinderalla,之後玩幸會史迪仔,好攪笑!我地三個人三部相機,都影左好多相,仲未有時間整理,每次Howard去洗手間,我都會幫佢"保管"佢部單反機!乘機影吓相!哈哈....都未抄返d相,唔知影成點!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...