星期五, 7月 23, 2010

新羅寶



端午節果日16/6一家人去左尖沙咀果間新羅寶食韓燒,唔食中菜,因為唔想咁迫,我地book左間房,有直播足球睇,記得好耐之前去過呢間新羅寶,一路都無再來,我唔係特別喜好韓國菜,所以好少去,呢餐飯都叫左幾款唔同既肉類,有侍應幫我地燒烤,我地食住泡菜,生菜包等,人蔘雞湯味道比較淡,蒸魚肉丸一樣係淡味既食物,中和吓濃味既肉類,今次唔叫咁多野食,剛剛好,沒有吃剩,飯後媽媽拿了粽子給我們,沒想到她忙於搬屋仍包了粽子給我們!但我沒有要,怕會胃痛,媽媽有點不高興,下次還是問清楚免得好白忙了!





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...