星期五, 4月 02, 2010

niji Bistro









前兩日去尖沙咀食飯,去到海港城,攞本食肆指南睇吓,兩個小姨甥,一個想食pizza,一個想食蛋包飯,始終都想佢哋食飯,所以揀左食日式蛋包飯的niji Bistro.
過左City Super 再行過小小就見,店了不算大,有些坐位在路邊,店內還有餐具賣,睇menu原來有pizza 食,咁就一次過滿足兩個細路既要求啦!我地叫左沙律,蝦pizza,意粉,蛋包飯,黑豚肉豬排,甜品。

餐前先來幾個牛角包,個外皮好脆,不過味道就淡左d,沙律比想像中大份,有我喜歡既巴馬火腿同水煮蛋,仲配左七種sauce,有wasabi,芒果,黑醋,千島等等,都幾得意,食完牛角包同沙律都飽飽地,主菜飯麵幾乎一齊到,個意粉好細份,不過都夠食既,個wasabi sauce辣辣地,只係比較杰身,個蛋包飯我無食到,我都係想食 pizza, 個pizza 用左蝦同埋沙律醬,紫菜,和風口味,都唔錯!最好味係黑豚豬排,肉質同平時食既豬排唔同,加上厚切,好好味呀!配埋切成方粒形既薯仔,真情係想再食呀!
甜品係兩件蛋糕,店門外有整個售賣,不過味道無乜特別,唔食都唔會覺得有損失。

最近upload上個 blog都要 load幾次,最慘係要重新打過,真係激氣!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...