星期五, 4月 02, 2010

brother & sister


呢兩日又凍返,仲好乾燥添!尋日去尖沙咀,行去Heritage果邊仲好大風!

最近睇到幾本雜誌都介紹呢間 brother & sister,就去睇吓啦,去到 Heritage都揾唔到地庫,原來這店是英皇珠寶的一部份,要入去珠寶店裏面,再落一層先見到,落到去見一邊仍是賣珠寶的,感覺有點高檔,另一邊就是餐廳,兩者中間有一個空位,主要用來攪event, 見之前做 event既布景都未拆,令人覺得餐廳主要是用來招待event的賓客多於用來招待街客,在餐廳入口有些梳化坐位,行入d就係賣首飾同服裝既地方,我無行入去睇,我諗d野太young唔啱我!行到梳化見有位就坐,d坐位都好舒適,好似Starbucks既梳化咁,只係呢度既梳化係皮革質地,坐位大概可以坐廿多人吧!侍應給了set lunch 的menu,只有三款素和三款肉的午餐選擇,要問有無其他餐牌才拿給你,侍應看來都較生手。

餐牌內選擇都不是很多,我地先選左蟹肉南瓜湯,我最鐘意飲南瓜湯,好味道!跟住係帶子沙律配日式柚子醋,帶子都幾大隻,沙律一般都唔會差,ok good! 到我好鐘意既煎鵝肝,好好味!只係個sauce小小唔夠甜,不過幾好食都係食半件好喇!始終高胆固醇!而且咁先回味無窮!

食完前菜,到主菜,上次食咗niji 既黑豚豬排之後,就想試吓呢度既黑豚豬排,不過呢度既豬排係薄切!先在心裏扣了分,加上煎得稍稍過籠,乾了點,塊排又比較瘦,吃起來不夠滑,反而伴碟的燒蕃茄幾好味!最後到意粉,一時唔記得沙律有帶子,又叫左帶子櫻花蝦天使麵,睇個樣都知比較清淡,味道都ok啦!

總唔少得甜品呢part!五款甜品選擇有兩款都無!不過最有興趣都係有既焦糖燉蛋同拿破倫雜果千層酥,燉蛋雖然老左dd,但蛋味香濃,唔錯!不過伴碟的cream好快溶!大慨是現成的支裝cream吧!成餐飯最失敗是那千層酥!單看顔色己令人失望,應該是現成冷藏酥皮,雖然脆,但係無味又唔香,中間雜果用cream夾着而不是吉士!都無所謂,但係未食已經溶了,實在太令人失望了!















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...